Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn.

Voor bestellingen die wij moeten produceren in ons atelier gelden afwijkende levertijden. De levertijd spreken wij dan met jou af.

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen via de website van PostNL.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren ook aan andere landen. De levertijd voor bestellingen naar het buitenland spreken wij met u af.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Ja! Wij brengen je per e-mail op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Mocht je hier in de tussentijd vragen over hebben, dan kan je altijd contact opnemen met bestellingen@123lampenkopen.nl of 06-8377 5714.