Je hebt gedurende 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om te beslissen of je het product wilt behouden. De makkelijkste en snelste manier om dat te doen, is via je account. Als je inlogt in je account kun je je bestellingen bekijken. Naast de artikelen die nog geretourneerd kunnen worden, zie je een retourknop. Als je hierop klikt, doorloop je het retourproces. Je ontvangt daarna zo snel mogelijk de adresgegevens en verdere instructies voor het retourneren van je bestelling.
Waar ben je naar op zoek?
Ik heb geen account.
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook aan andere landen. De levertijd voor bestellingen naar het buitenland spreken wij met u af.
Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?
Ja! Wij brengen je per e-mail op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Mocht je hier in de tussentijd vragen over hebben, dan kan je altijd contact opnemen met bestellingen@123lampenkopen.nl of 06-8377 5714.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen via de website van PostNL.