Waar kunnen wij je mee helpen?
Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?
Als je bij de online bestelling voor de optie ‘afhalen in onze showroom’ hebt gekozen, dan kun je de bestelling in de showroom komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht met een routebeschrijving als de bestelling klaarligt. U kunt voor de parkeer gratis parkeren!
E: showroom@123lampenkopen.nl
T: 06-8377 5714
Kan mijn bestelling bezorgd worden?
Wij kunnen uw bestelling per post laten bezorgen of u kunt uw bestelling komen ophalen in onze showroom in Haarlem.
Adres:
Hendrik Figeeweg 5T (achterzijde)
2031 BJ Haarlem
Openingstijden:
Werkdagen: 12.00 – 18.00 uur
Zaterdag: 12.00 – 17.00 uur
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact met ons op via bestellingen@123lampenkopen.nl of via 06-8377 5714.
Betaal ik verzendkosten?
Voor bestellingen vanaf €50 is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 6,95.
Wanneer je je bestelling komt afhalen bij onze showroom in Haarlem, betaal je geen verzendkosten. U kunt voor onze deur gratis parkeren!
Wij leveren ook internationaal. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van de verpakking en het land. Voor informatie over de verzendkosten naar het buitenland, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.
Ik heb een vraag over een product. Hoe kan ik geholpen worden?
U kunt contact met ons opnemen via info@123lampenkopen.nl of 06-8377 5714.
Mijn adres wordt niet herkend
Dat is vervelend! Mocht dit het geval zijn, dan is het handig om contact op te nemen met 06-8377 5714 of bestellingen@123lampenkopen.nl. We helpen je dan graag verder.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers);
- Mastercard
- VISA
- American Express
- PIN (mogelijk bij afhalen in de showroom)
- Cash (mogelijk bij afhalen in de showroom)
Het is helaas niet mogelijk om met bitcoins of in termijnen te betalen.
Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.
In onze showroom kan je betalen met pin of cash.
Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Dat is vervelend. Neem in dat geval even contact op met ons via bestellingen@123lampenkopen.nl of via 06-8377 5714. Wij helpen je graag verder!
Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?
Wanneer we jouw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.
- Bij betaling met iDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen twee werkdagen, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.
- Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 tot 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Natuurlijk! Stuur een e-mail naar bestellingen@123lampenkopen.nl met daarin het ordernummer, naam en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (21%).